دانشجویان پرستاری اصفهان مهر92

دانشجویان پرستاری اصفهان مهر92
دراسمان نیست کاری پرستاره تر از پرستاری 
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دانشجویان پرستاری اصفهان مهر92 و آدرس parastariesfahan92.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





بر طبق عادت این پست رو میزاریم برای سوال هایی که ممکنه پیش بیاد

دوستان همه( هر کس که میاد) همکاری کنید لطفا سوال ها رو اگر زودتر از من دیدید جواب بدین!

مرسی

با امید نمره های درخشان برای همگی...



نظرات شما عزیزان:

الله دینی
ساعت21:56---24 دی 1393
خانم حق شناس شما هم بیایید بلوگفا. یه نفر هم یه نفره. والللللا
خخخخخخ


الله دینی
ساعت21:55---24 دی 1393

خواهش میشه. هههههه . خوبه قبل از امتحان تایید نشده بود. غلط توضیح دادید.خخخخخخ توضیح درست آقای باقری در وبلاگ بلوگفا داده. لطفا از خودتون پذیرایی کنید.



ر . حق شناس
ساعت23:12---23 دی 1393
توی شرطی شدن توی سطح بالاتر محرک خنثی ای که باعث پاسخ شرطی میشه به خاطر این دارای این اثر میشه که در کنار یه محرک شرطی قرار گرفته. در واقع همون طور که محرک شرطی در مجاورت محرک طبیعی پاسخ به وجود آورده این محرک خنثی هم به محرک شرطی تبدیل میشه. و محرک شرطی نقشی مثل محرک طبیعی رو ایفا میکنه.
اما توی تعمیم نیازی نیست که محرک خنثی در کنار یه محرک شرطی قرار بگیره و به اون مفهوم بده.
بلکه شبیه بودن این محرک خنثی با محرک شرطی باعث ایجاد پاسخ میشه.
برای مثال اگه یک چراغ با محرک شرطی همراه بشه اگرچه هیچ شباهتی باهم ندارن در اثر در مجاورت قرار گرفتن با محرک شرطی برای آموزنده معنی دار میشه و یاد میگیره که همون پاسخی که به زنگ میده رو بگیره.
حالا تصور کن که محرک شرطی مثه زنگوله ایه که به گردن بزغاله وصل میکنن! بعد یه بار به جای اون از زنگ دوچرخه استفاده می کنند و یادگیرنده به دلیل شباهت صدا اونو با صدای زنگوله اشتباه میگیره و همون پاسخی رو میده که به زنگوله میداد. اگر چه بدون وجود زنگوله و بدون این که مدتی جاور این یکی صدا باشه همون پاسخ رو ایجاد میکنه.
این تفاوتیه که من فکر میکنم.
پاسخ:مرسی عزیزم!


نیکبختان
ساعت20:12---23 دی 1393
سلام

میشه یه نفر تفاوت شرطی شدن در سطوح بالاتر و تعمیم رو بگه؟!


ر . حق شناس
ساعت17:21---22 دی 1393

بله تشکر متوجه م. جوابمو به خوبی وبه طور کامل گرفتم!



الله دینی
ساعت10:15---22 دی 1393
صدا نمیاد خانم حق شناس. فکر کنم آنتن نمیده !!! خخخخخ

ر . حق شناس
ساعت23:18---21 دی 1393
باید بگم که داشتن همچین اطلاعاتی در ضمینه ی فیزیولوژی و آناتومی تحسین برانگیزه!
مچ گیری؟!
فک نمی کنم اینطور بوده باشه!
همه ی دوستانی که منو میشناسن میدونن که من همه چیز رو خیلی تجزیه تحلیل میکنم و به علاوه وقتی شروع می کنم به نوشتن فراموش میکنم که بالاخره باید تمومش کنم!
در واقع میشه گفت که تفکر نقادانه در من شاید حتی بیشتر از حد نیاز فعاله و به راحتی چیزی رو نمی پذیرم.و همین باعث میشه که همه چیز رو تجزیه تحلیل کنم و همیشه سوالای زیادی توی سرم داشته باشم.
و به همین خاطر هم هست که متاسفانه نمی تونم به سادگی وجود همچین رگ عجیبی رو که بیشتر زحمات نفرون ها در دستگاه ادراری رو به باد میده باور کنم!چون به نظر میرسه که در صورت وجود همچین فیزیولوژیی برای این رگ فرایند تولید ادرار بیهوده به نظر میرسه!چون ممکنه اوره و ...هم بازجذب بشه.
و اگر واقعا این چنین رگی هست خیلی کنجکاوم که در موردش بیشتر بدونم. در مورد عملکردش و این که آیا به غیر از اسیداوریک چیز دیگه ای رو هم بازجذب میکنه یا فقط هست تا در بیمارانی که آسپرین با دوز کم مصرف میکنن بیماری نقرس رو ایجاد بکنه؟!
به همین خاطر امیدوارم شما استاد یا کتاب یا هر منبع اطلاعاتی که توسط اون از این موضوع با خبر شدید رو معرفی کنید. باتشکر.


الله دینی
ساعت12:50---21 دی 1393
به به. یه جوابی به رنگ قرمز دیدیم. ممنون خانم قربانی. بیایید وبلاگ. از این که دوباره فعالیتتون آغاز کردید خیلی خوشحالم. یا علی.

الله دینی
ساعت12:37---21 دی 1393
بعد حالا که گذشت. باید با هم دستها را رو به آسمان ببریم و دعا برای نمره ی 10 کنیم. بخدا سوالات واسه من پریتونیت داد.

الله دینی
ساعت12:36---21 دی 1393
اوهه.... خانم حق شناس واقعا دیگه اینطور بررسی کردن فقط واسه مچ گیری هستا؟! هههه شوخی کردم. عرض شود اون رگی که به خود کالیس خون میده میتونه مواد اسیداوریکی را جذب کنه

ر . حق شناس
ساعت0:17---21 دی 1393
عجب.
من متوجه نمیشم.اسید اوریک کالیس که زیاد بشه چه ربطی به نقرس داره.نقرس افزایش اسید اوریک توی خونه و از اون طریق افزایش اون توی مفاصلی مثل شست پا. حال آن که ادراری که به کالیس برسه دیگه بازجذب نمیشه که اسیداوریک خون رو بالا ببره.
به علاوه با توجه به صحبت شما آسپرین با دوز کم تونست باعث بشه که اسید اوریک ترشح و سپس دفع بشه و درخون و مفاصل تجمع پیدا نکنه که بخواد باعث نقرس بشه.
شما نقرس رو با سنگ اسید اوریکی جابه جا کردین. و جمع شدن اسید اوریک توی کالیس برای شما مهمه. در حالی که ما نگران نقرس و افزایش اسید اوریک خونیم.

من درست نمیتونم مکانیسم پیروز شدن اسید اوریک بر آسپرین با دوز بالا رو با توجه به خواص اسیدی درک کنم.
اما فک میکنم باید آسپرین با دوز بالا باشه که اسید اوریک بهش غلبه کنه و وارد ادرار شده و دفع بشه. و نقرس رو درمان کنه.
و احتمالا اسید اوریک ازآسپرین با دوز پایین در رقابت در ترشح شدن در ادرار شکست میخوره.و سبب بروز نقرس در طول زمان میشه.
برخلاف تصور شما به نظر میرسه این یه داستان عشقی نیست!
بلکه یه افسانه ست مثل سریالای کره ای که در اون ضعفایی مثل آسپرین با دوز پایین
یا اسید اوریک در مقابل قدرت مندی چون آسپرین با دوز بالا در رقابت برای ترشح شدن در ادرار بر اشراف و ثروت مندان پیروز می شن!
این طور نیست؟!


الله دینی
ساعت12:21---20 دی 1393
فکر کنم یکم مبهم گفتم. نکته1: غلظت زیاد اسیداوریک در خون باعث نقرس و سنگ های اسیداوریکی میشه. نقرس که وضعیتش مشخصه اسیداوریک در مفصل تجمع پیدا میکنه. اما سنگ های کلیوی اسید اوریک در کالیس و یا لگنچه تجمع پیدا میکنه. آسپیرین مثل اسیداوریک خاصیت اسیدی داره. در توبول کلیه یکیشون باید اون یکی را از رقیب عشقیق حذف کنه یعنی ترشح پیدا کند به توبول و برود بشه ادرار. حالا اگر آسپیرین با دوز کم باشه نمیتونه از پس اسیداوریک بر بیاد در نتیجه انگار نه انگار و اسیداوریک مثل خان میره توی کالیس جمع میشه و متعاقبش سنگ و نقرس میشه. اما اگر های دوز باشه در توبول کلیه از پس اسیداوریک بر میاد و بهش میگه کنگر خوردی و لنگر انداختی؟ و اسیداوریک و میبره به سمت ادرار.
این بود داستان عشقی این دو رقیب عاشق. معشوق: کلیه.
پاسخ:بلهههههههههههه سوالا چی شد آیا؟


الله دینی
ساعت16:11---18 دی 1393
نمره های تربیت بدنی هم زدن.

الله دینی
ساعت16:09---18 دی 1393
یعنی واقعا متحیرم چه نامم شه ملک این پست رو. هر روز میای ایست بازرسیه. یه بار نظر همینجوری فرتی فرتی میاد بالا یه بار دیگه قرتی قرتی باید تایید بشه. خوبه که خانم نیکبختان نکیر منکر نشد وگرنه کارمون زار بود اون ور.

الله دینی
ساعت16:04---18 دی 1393
دوستان عزیزتر از کاروتیدم توجه داشته باشن: استاد عبدلی گفت که بهتون بگم: آسپیرین همانطور که یک ریسک فکتور برای نقرس هست میتونه یک عامل درمانی هم باشه!! با این مکانیسم که با دوز 2.5 باعث تجمع اسیداوریک در کالیس کلیه میشه و باعث ترشح آسپیرین و ایجاد نقرس و سنگ کلیه بشه. اما با دوز 3.5 در روز باعث میشه اسیداوریک ترشح پیدا کنه.
امیدوارم توضیحاتم قابل توجه بشه.
به قول خانم قربانی نگید نگفتیا.....
خخخخخ


ر . حق شناس
ساعت21:34---16 دی 1393
من!


الله دینی
ساعت16:47---15 دی 1393
نمره های درس آموزش به بیمار زدن.

الله دینی
ساعت10:57---15 دی 1393
هههههه توی متن پستت نوشتی دوستان همه همکاری کنید!!! آخه غیر من و شما اینم برای تایید پیام ها دیگه کی میاد؟؟؟؟؟
یکم منطقی فکر کنید بخدا.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:
[ یک شنبه 14 دی 1398برچسب:, ] [ 20:22 ] [ نسیم نیکبختان ]
درباره وبلاگ

از آسمان پرسیدم پرستار کیست؟ گفت: وسیع تر از من است از کوه پرسیدم پرستار کیست؟ گفت: مقاوم تر از من است از آینه پرسیدم پرستار کیست؟ گفت: پاک تر از من است از آب پرسیدم پرستار کیست؟ گفت: زلال تر از من است از مادر پرسیدم پرستار کیست؟ گفت: مهربانتر از من است از پیامبر پرسیدم پرستار کیست؟ گفت: از تمام یارانم به من نزدیک تراست ازخودش پرسیدم پرستار کیست؟ گفت: خادم خدا ....... سلام ما دانشجوهای ورودی مهر 92 پرستار ی اصفهان هستیم به وبلاگ ما خوش اومدید امیدوارم اوقات خوشی داشته باشید
امکانات وب

آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 134
تعداد نظرات : 2407
تعداد آنلاین : 1



دریافت کد جملات شریعتی